.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده ساری - رشت دو طبقه می شود

حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری گفت: جاده ساری رشت به طول 600 کیلومتر و با هزینه ای بیش از 4 هزار میلیارد تومان دو طبقه خواهد شد.

حمیدرضا بهبهانی وزیر راه و ترابری در مراسم افتتاح مرکز آموزش مدیریت هتل داری افزود: پس از افتتاح آزاد راه تهران - شمال ورودی شهر چالوس شاهد بار ترافیکی سنگینی خواهد بود که با دو طبقه شدن این جاده از این بار ترافیکی سنگین کاسته خواهد شد.

وی گفت:‌وزارت راه وظیفه ایجاد زیرساخت های مختلف برای بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی از جمله بخش گردشگری را بر عهده دارد.

بهبهانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد راه ها و امکاناتی برای تسهیل در رفت و آمد افراد و خودروها در کشور افزود: برخی شهرهای اروپایی را که به سختی جمعیت آنها به یک میلیون نفر می رسد و دسترسی ها در آنجا راحت است با شهر بزرگی مانند تهران با 13 میلیون نفر جمعیت مقایسه می کنند.

وزیر راه و ترابری در ادامه افتتاح دو طرح آزاده راه قم - تهران - مشهد و قطار اصفهان - مشهد را که در جمع 15 هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت از طرح های بسیار بزرگ وزارت راه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا اتمام کار دولت دهم این دو طرح پایان یافته و کاری در این زمینه برای دولت آینده باقی نماند.

بهبهانی تلاشهای وزارت راه و ترابری را در راستای ایجاد تسهیلات در زندگی مردم و فراهم شدن زمینه برای ورود گردشگران خارجی بیان کرد.

وی همچنین به اهمیت ایجاد زیرساخت های صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: در بسیاری از کشورها درآمدهای حاصل از صنعت گردشگری با درآمدهای حاصل از فروش نفت برابر است.

بهبهانی با بیان اینکه صنعت گردشگری پیش نیازهایی دارد افزود: ایجاد هتل های مناسب برای پذیرش گردشگران خارجی از جمله این زیرساخت هاست و هتل های ما جوابگوی نیازهای حتی یکی دو میلیون گردشگر خارجی که هم اکنون وارد کشور می شوند نیز نیست.

وزیر راه و ترابری با انتقاد از نحوه برخورد کارکنان هتل ها، خطوط هواپیمایی و دست اندرکاران پذیرایی با گردشگران گفت: در خطوط هوایی خارجی مهمانداران به گونه ای با مسافران برخورد می کنند که گویا از خانواده خود پذیرایی می کنند.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری به هتل داری وابسته و هتل داری نیز یک علم است افزود: به بازنگری در این صنعت نیاز داریم.

بهبهانی گفت: هتل داران بزرگ در دنیا مجموعه ای از هتل ها را به شکل زنجیره ای اداره می کنند به طوری که بهترین امکانات و تجهیزاتشان را به هتل های هفت ستاره اختصاص می دهند و هنگامی که این امکانات مستهلک می شود آنها را به هتل های کم ستاره و بدون ستاره منتقل می کنند.

وی افزود:‌برای تقویت صنعت گردشگری در کشور هتل داران بایستی با روش های جدید در حرفه های مختلف هتل داری آشنا شوند و با به وجود آمدن زمینه های تحصیلات عالی در رشته های مختلف امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز برای آنان فراهم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.